Beach 2009

Idag började mitt nya liv med fokus på Beach 2009. Har ju komnmit fram till att jag inte kan se ut såhär längre så nu är det dags för en förändring. Det är slut med godis mitt i veckan, slut på skräpmat och slut på bussturer när solen skiner. Här måste något radikalt ske om jag ska kunna visa mig på stranden till sommaren utan en naturlig badring runt midjan.
Så idag gick startskottet för mig att försöka ändra min livsstil totalt. Det började med en nyttig frukost och sen en promenad in till gymet som ligger i stan. Där mötte jag upp Emelie och vi sprang lite och fokuserade våran träning på ben och sen gick jag även hem igen. Känner det i benen vill jag lova. Sen blev det en somrig och nyttig sallad till middag. Här ska figuren ändras, och det är snabbt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaså kör du också igång becah 2009 idag.. haha

Postat av: Marlene

Vad duktig du är! Jag skulle egentligen också ta och sätta igång, men jag är alldeles för lat! Jag får nog gå med min gamla gravidmage, min hängande livmoder och mina dallrande lår! haha...

2009-04-20 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback