Annica Lindqvist eller Ayumi Hamasaki?

Denna kväll har varit en såndär tråkig en då man inte gör något. Iallafall så gott som inte göra något. Har nog sett på alla filmer som bjudits på TV och ju senare det blivit ju sämre har filmerna blivit. Började med scooby doo i morse och sedan Hannah Med H osv. Nu sitter man här, i mörkret och fösöker lära sig skriva i ett kolsvart rum. Det är svårare än vad folk tror! Samtidigt kollar jag på något spökprogram på TV och underhåller mig med datorn i knäet.


Underhållit med mig MyHeritage och enligt dem ska jag vara lik Ayumi Hamasaki som är en duktig artist från Japan. Sen är hon ju sjukt söt så det är ju positivt att man ska vara lik henne. Tycker ni att vi är lik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback