Annica, en katt och ett spöke på 24kvm?

Nog tycker jag att min lägenhet är för liten för mig och Totoro och inatt verkade det nästan om vi skulle varit ännu en person här inne.

Jag var jättetrött och låg redan i sängen. Allt var nersläkt, stängt och låst och jag var precis på väg att falla in i sömnen. Ni vet när det är som skönast att sova, där befann jag mig. Plötsligt hör jag ett klick och intromusiken till min dator. Till min förvåning öppnar jag ögonen och tittar upp i rummet och mot min dator som av någon udda anledning höll på att starta upp.

Tänkte genast på att det var katten som kanske varit och vandrat på datorn och sökte febrilt i mörkret efter den håriga gärningsmannen. Dock var han borta och jag börjar slänga av mig täcket och hör då det välkända kvittret från min katt. Då låg han i sängen och sov och jag hade precis kastat mitt täcke över honom.

Men om han sov, vem startade då min dator?


Kommentarer
Postat av: Sandra

bra fråga.. ahha

Postat av: sofie

Japp, fick svar dagen efter. Men det var ju inte lätt så ja hade inte räknat med nått annat heller så! Bara att vänta till hösten å söka igen!

2009-04-19 @ 17:10:38
URL: http://soofieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback