Ugnen invigd

Ännu en dag har gått och regnet har bara öst ner. Tur att man har en mysig katt och krypa upp i soffan med. En trevlig bok skulle inte heller sitta fel i höstrusket men det var längesedan en sådan fanns i min ägo. Bokhyllorna bara väller över av (o)spännande kurslitteratur. Vad skulle ni säga om Socialt arbete - en grundbok eller sociologiska perspektiv en mysig lördagkväll? Nej tack!

ugnen invigd


Idag har jag faktiskt invigt ugnen i min lilla lägenhet. Det var lite spännande då jag inte visste om den skulle sprängas, börja brinna eller helt enkelt bara fixa en god middag till mig. Gjorde potatis i ugnen med salt, peppar och vitlök. Yummie! Älskar potatis i alla dess former!
Nä, nu ska jag springa och gosa med min katt
en sväng innan jag kryper ner i sängen,
Jag hoppas på en ostörd natt i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback