Thank god, It's friday!

Vaknade imorse efter en hel natts sömn. Med ett leende på läpparna tog jag en extra lång dusch och har ändå haft tid att hinna småslappa framför datorn! Åker först om en halvtimme. Har bara en föreläsning idag och jag hoppas den börjar tio. Märker väl när jag kommer om alla sitter i klassrummet, det betyder då att vi började nio! Hade kollat på schemat om jag inte tappat bort det och att gå in på pingpong känns alldeles för jobbigt.

en bild.
Nyduschad Annica sitter vid datorn och flummar


Härligt att det äntligen är helg igen! Ikväll blir det dock att jobba i Parkens garderob på 15års discot. Det brukar ofta bjuda på några speciella upplevelser.. ska bli kul att se vad som kommer ikväll! Men hinner kanske blogga innan jobbet. Mamma kommer också en sväng idag så ska vi åka på rusta, öb och jysk. Älskar att åka runt på sådana billiga ställen. Man kanske inte köper något varje gång men roligt att kolla...

Min fd. sambo ska befinna sig i övik i helgen och ska uppenbarligen ut på lördag (vilket även jag ska). Skulle ljuga om jag inte sa att jag var lite nervös över vad som kommer att hända om vi är på samma ställe. Och då inte för att jag är nervös inför honom utan mer nervös på hur jag ska reagera på om han stöter på någon eller någon stöter på han. Kan kanske bli jobbigt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback