50lista

Sett många som gjort en 50lista om saker omsig själva och nu har jag bestämt mig för att knåpa ihop en jag med!

1. Jag är allergisk mot kiwi och svartvinbär, vilket får min hals att svälla igen. Inte kul då det är så gott!
2. Jag är otroligt tjejig av mig.
3. Jag var mörkrädd väldigt länge.
4. Jag har sett ALLA avsnitt av Top Model.
5. Jag har jättenära relationer med mina föräldrar
6. Har alltid varit "Pappakär".
7. Mina föräldrar skiljde sig när jag var 8 år.
8. Jag har varit med och spelat in en skiva.
9. På den resan till inspelningen satt jag bredvid en tjej som heter Marlene.
10. Marlene är nu min bästa vän.
11. Jag har nyligen blivit Gudmor.
12. Jag är beroende av dans.
13. Jag har tävlat i konståkning och bugg.
14. Jag har även dansat street och breakdance.
15. Jag kan spela gitarr.
16. Jag har även spelat blockflöjt. Lärde mig dock aldrig noterna utan kollade på alla andra.
17. Jag är väldigt intresserad av lag och rätt.
18. Jag tycken balen var mycket roligare än studenten.
19. Jag växte upp i hopp om att bli egyptolog
20. När jag var liten brukade jag alltid mima för min pappa någon låt från smurfarna.
21. Jag var först i klassen som hade FFpartyn.
22. Jag älskar arkeologi och mytologi.
23. Jag drömmer om att få vara med på en utgrävning någon gång.
24. Jag brukar prata med min katt högt som om han skulle svara.
25. Jag älskar maskerader och att planera fester.
26. Under alla mina år har jag haft tre bästa kompisar. Jennie, Jenny och nu Marlene.
27. Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.
28. Jag har varit riktigt kär två gånger.
29. Jag agerar ofta lektant på fester.
30. Jag har dissat basshunter.
31. Jag har alltid studerat.
32. Jag älskar att sjunga och showa, dock sjunger jag som en kråka.
33. Just nu studerar jag till socionom. Jag hoppas på att kunna rikta in mig och arbeta med kriminella.
34. Jag uppfattas nog som blyg bland nya människor.
35. Jag är begåvad med "talets gåva".
36. Jag är orange i min personlighet.
37. Jag har varit nära att "gå in i väggen".
38. Jag hade då för höga förväntningar på mig i skolan.
39. Jag intresserar mig i mansforskning.
40. Jag är otroligt rädd för tandläkaren. Jag har rent av fått svimattacker hos dem.
41. Jag har varit galen i Magnus Hedlund (hockeyspelare)
42. Jag är modoit.
43. Jag skulle vilja lära känna mig själv bättre.
44. Jag ler alltid. (enligt min frisör iallafall)
45. Jag lider av desperate housewives syndromet (fin, lycklig fasad utåt).
46. Jag har blivit beroende av att träna.
47. Jag har klättrat upp för skuleberget.
48. Jag hade förfest till ALLA gymnasieparken fester.
49. Jag är rädd för att leva ensam hela livet.
50. Jag älskar att dekorera till högtider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback