Ingenting är som sommaren!

Imorse klockan 07.45 vaknade jag till och kollade på klockan och tänkte "åh va skönt med sommarlov, ska sova i nån timme till." Sen kollade jag mot balkongen och såg solen strålar som försökte tränga sig igenom mina persienner. Jag fick verkligen den där sköna sommarlovskänslan som man har första dagen på sommarlovet. Jag la mig ner igen och blundade.. då jag plöstligt kom på "JAG HAR JU INTE SOMMARLOV!!"  Så det var bara att skynda sig in till pappa och be han skjussa mig efter jag klätt på mig. Hatar verkligen att vara försenad.

Alltså det måste vara det otroligt fina vädret och kompisarnas solhysteri som gett mig denna sommarlovskänsla.. och under de få minuterna jag fick den känslad vandrade jag omkring på rosa moln, men även däruppe finns det falluckor som tar dig tillbaka till den grå vardagliga världen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi är jag den med solmani? (A)

2006-05-09 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback