Simple plan

Den 25 Jan närmar sig med stormsteg och det kommer bli en dag jag kommer minnas hela mitt liv. Delvis för att det blir min absolut första konsert men också för att det är Simple Plan som kommer stå där på scenen framför mig!  Helt sjuk att jag ens kommer vistas i samma rum som dom, bara det är coolt inte sant?!

Den 24 Jan far jag och Marlene ner till Sveriges huvudstad och bor på något litet hotell som kallas för Vanadis, har aldrig hört talas om det men det såg lite slum skumt ut. Men vad gör man inte för Simple plan?

Simple plan




Kommentarer
Postat av: Marlené

Oh, simple plan, vill bara tillbaka, loved them!

2006-02-28 @ 10:56:33
Postat av: Marlené

åter igen...vill tillbaka!!! lider av simple plan-abstinens här ju!

Postat av: Sanna

Du som verkar ha koll på Simple Plan.. vet du om de kommer till Sverige snart?
Har blivit så sjukt kåt på Pierre :S haha.

2008-01-05 @ 00:43:36
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Fia

dom kommer ju den 29 Mars detta året. :)

2008-02-15 @ 00:28:45
URL: http://blomkviist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback