Britney-feber!

Britney Spears kommer snart att uppträda i Sverige och egentligen hade jag lovat mig själv att köpa biljett och stå där i folkvimlet och se hon på scenen. Men studentekonomin gjorde sitt och jag äger inte någon biljett till konserten.

Men till min glädje så har blogg.se länkat till en adress som visar en massa länkar till tävlingar för Britneys parfym och biljetter till hennes show. Så än är hoppet inte ute utan man får istället delta och hålla alla fingrar och tår!


Vilken är din favoritlåt med Britney? Själv har jag otaliga minnen av låtet - Overprotected. Minns att jag och min bästa vän spelade den på hög volym på hennes silverfärgade CDspelare. Jenny hade även en hel vägg med speglar och framför dem kunde vi slå ihjäl många timmar mimandes och dansandes till våra favoritlåtar. Overprotected blev en av dem!

Skulle du vilja vara med i någon av alla Britney-tävlingarna som är på gång? Välj och vraka bland dessa bloggare. Kanske hittar du även en ny favoritblogg att följa?

Thaipinnen
MalinLima
SystrarnaBackström
Lioa
NicolinasMorsa
DixiWonderland
Adaras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback